Inte långt kvar..

Jag räknar dagarna.
Niclas kommer över snart o ska kolla runt lite i lägenheten och skriva på några papper.

Utsikten över från mina balkong i mitt nya rum är verkligen helt underbar. Jättemysig.

           image31

Tyvärr så är bildenar väldigt små men får ta nya när jag flyttar in.

image37image34 image36
Nu är de full rulle hos mig. ska börja packa ner lite grejer.
På måndag ska jag ringa skolan och ta reda på om de har bestämmt sig för något ännu. Tyvärr har skolor en förmåga att dra ut på allt till sista sekunden men ska bara tänka positivt och hoppas på de bästa.

Saknar Sthlm massor. Vill åka tillbaka så fort som möjligt.
Idag åkte Joakim till sina föräldrar, får träffa honom om en vecka och då ska vi flytta alla mina saker till den nya lägenheten.

Kan inte fatta att det är ca två veckor kvar. Tiden har gått riktigt fort men ändå så långsamt.
Känns som det var en evighet sen jag flyde till filipstad men ändå känns de som det var igår.

Haha, fick en rejel träningsvärk i svanken när jag golfade med Crille. Trodde inte man kunde få träningsvärk där men de kunde man visst.

 

Pussar på min söjt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0