Trodde seriöst att jag skulle få panik.

Idag på morgonen ringde jag skolan och skulle kolla hur de gick med min ansökan.
AVSLAGEN? Jag har redan en gymnasieutbildning och de som inte har slutbetyg kommer förre. Självklart och det är så de ska vara men mina planer blev lite tubbade.

Skrev 3 ansökan och skickade in dem, 2 timmar efter jag hade gjort det ringde mobilen första gången.
Första arbetsintevjuen klar och när klockan blev 16 så hade jag tre arbetsintervjuer som jag ska gå på nästa vecka. Snacka om flyt. Hoppas bara på att jag får något av dem.

På lördag flyttar jag mina möbler.

Helt slut nu. jobbade 13 timmar idag så kommer sova gott men först måsta jag packa lite till.

God natt. Saknar dig Joakim. Puss

Tolv dagar kvar.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0