Skåne

Denna helgen har varit helt underbar. Jag är så glad att jag åkte ner med dig Joakim.
På vägen ner till skåne stannade vi till i Gnosjö och hälsade på min familj (gud vad jag har saknat dem).

Senare på kvällen (efter att stoppat massa ved för att värma upp badtunnan, som tog några timmar) så gick Joakim ut och sa att jag inte fick komma  fören han ropade på mig. Han hade tänt ljus runt hela tunnan. Skärt upp olika frukter och öppnat en flaska champange. Så romatiskt. Vi släckte alla ljus och den stjärnklara himlen fick vara våra ljus.
Denna helgen kände jag att vi verkligen lärde känna varandra ordentligt.

Lördagen visade Joakim mig runt i skåne. I mitten av ingen stanns har någon byggt ett kinesikt hus. Trodde inte mina ögon när jag såg de. 
             image23

                

Inredningen var helt fantastiks. Om jag flyttar till ett hus så vill jag ha ett rum som detta.
Jag vill ha en plats där man kan meditera och utöva yoga.
      image24

Tack för denna helgen min gos.
KÄRLEK.

Kommentarer
Postat av: malin

men gud vad myysigt det låter :D hihi,. jaag ÄLSKAR skåne ^^,

2007-10-22 @ 19:08:25
URL: http://malinljunggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0