FY FAN I HELVETE!

SÅ JÄVLA FÖRBANANAD.

Har varit bort några dagar från mitt rum och när jag kommer hem så ser jag att "NÅGON" har sovit i min säng.
Jag är inneboende. Han jag bor med har frågat mig om det är ok att "NÅGON" sover i min säng och jag har sagt att de kan vara ok om "NÅGON" frågar innan. Men nej, inte en ända jävla gång har de kommit en fråga men ändå så är de alltid någon som har sovit i sängen när jag har varit borta. SÅ JÄVLA FÖRBANAD JAG BLIR.

RESPEKTLÖST.
ÄCKLIGT.

Blir ju inte ens behandlad om jag vore männsklig.
Man tycker ju att om man betalar 3000 för ett sovrum i Tullinge borde man få ha sin säng ifred men NÄÄÄ!!!!!!

Är de konstigt om jag är arg?

:'(

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får ta bort alla sängkläder och kuddar och allting innan du sover någon annanstanns nästa gång. Antagligen så orkar de inte fixa med lakan och sånt. Men fy fan vad respektlöst.. Usch

2008-04-01 @ 18:55:23
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0