Mitt internet fuckar. Min hjärna spelar spel med mig.

Fattar inte vad felet är. Jag har fått problemsöka mitt internet 5 gånger denna veckan.
Har bredbandsbolager något emot mig?
Nu funkar de som det ska ett tag i alla fall.

Idag fick jag lite panik. Vad ska jag göra med mitt liv?
Först kom en sjuk tanke att jag ville flytta till Norge, flytta nära pappa men den tanken slängde jag iväg fort som tur var. Hemska tanke. Nej, Norge är de inget fel på men kärringen (ursäkta ordvalet men nu är det så de är) pappa är gift med tål jag
INTE.
Sen fick jag för mig att jag saknar ett stadigt förhållande och att jag vill ha barn, villa, vovve och volvo.
Jatack, stadigt förhållande men de andra är jag nog inte redo för.

GAHHHH. Jag har fan gått upp 6 kilo sen jag flyttade till Stockholm.
Så här kan jag inte fortsätta. Någon som kan tipsa mig om någon rolig danskurs i stan??

Saknar så många nära o kära.:(

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0