Saknar brandmannen i Mora.:(

Satt o kollade på youtube idag på lunchen och så kollade jag på Jon och hans polare som sjöng och smälte direkt.
Saknar när vi hade bäddat på min balkong och de va helt stjärnklart på himmelen, du spelade på din gitarr och sjöng.
Du åkte verkligen och hälsade på mig ofta fast den va 15 mils avstång. Du åkte ibland efter jobbet bara för att sova jämte mig.
Din o min låt va You'r song. Kommer håg när du och jag gick inne på "mitt i city" och de spelade ett live band där. När vi passerar mitten av golvet framför senen börjar hon sjunga You'r song. Snacka om ödet.:) Vi tittade på varandra, log, vi vart lite förvånade. Vad är odsen?

Ringd dig idag. SAKNAT. Du vart jätte glad.:D TOK..:)

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Miiiiee sött =))

2008-04-21 @ 22:36:01
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0