Det hände och jag vet inte hur jag ska må.

Pratade med Jussi nyligen. Han har skaffat en ny mobil så han hade inte mitt nr. Vi pratade ett bra tag och sen hände de som jag nästan hade listat ut.
"Jag har träffat en tjej nu ett tag. Vi är inte ihop. Jag hatar ordet flickvän och pojkv'än."
Jag vet inte hur jag ska känna. Trodde min värld skulle rasa samman när det skulle hända men nu siter jag här och känner inget.

Tror mest att jag umgicks med honom för att han va fin och fick mig att skratta.
Hade alltid trott att jag skulle förlora honom om han började dejta någon. Men i det hela så kan man inte förlora något som man aldrig hahaft.
Jag har aldrig älskat honom. Visst har jag tyckt om honom, jätte mycket btw.
han fick mig inta alltid at må bra. Rättare sagt var jag mest ledsen i hans närvaro. Jag vet att han skämtade för det mesta när han sa saker men det gjorde så ont ändå. Allt negativt han sa slog så hårt och grävde in sig i mitt hjärta.

Det är nog dags att gå vidare helt. Vill han vara min vän som han påstår får han höra av sig. Jag har gjort mitt.

Vet inte hur många killar jag har dissat för honom. Varför vet jag inte. Levde väl i någon fantasivärld. Trodde han va på ett sätt som han ALDRIG har varit.

Han är n superbra vän men skulle vara en mardröm att ha ett förhållande med. Hahah, känner mig som gollum i sagon om ringen när jag skriver detta inlägget.

Ska börja arbeta på mig själv. Arbeta på mitt psyke, Mitt självförtroende och börja träna och må bra.

God natt (inte för att jag kommer att sova men).

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0