Sjuk och otur.:(

Jobbade igår till 20.00 och hade jätte mycket på jobbet. va äckligt vamt och hann inte dricka något. På vägen hem med bussen till Alije kände jag mig helt slut och frösa hea tiden. Skulle ut första gången sen jag flyttade hit. Hann så långt att jag och Alije åt pizza och drack lite vin. Va hos Siri-Ana en kort stund sen va pappa tvungen att hämta mig.

Jag som hade sett fram emot att gå ut här sen jag flyttade hit..:( Gullig Alije är som jobbar för mig idag. Ska jobba för hennes nästa söndag.

Sov till 15 idag. ´Har inga krafter alls. Gjorde så ont i kroppen intt så kunde inte sova ordentligt.
Måste bli frisk. Ska jobba imorgon. Har INTE råd att vara sjuk.

Har inte skrivit här inne på länge ser jag. Har jobbat så mycket och har inte haft ork tyvärr.

Saknar Sverige men det börjar bli bättre nu.

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0