trivs..

ja, på jobbet i alla fall.:D Va med och stængde idag.. Kænner mig som 7 år igen. Allt ær så nytt och ibørjan så går man bara efter men jag børjar få egna rutiner nu.
Hehe, några av tjejerna på jobbet har svårt att førstå min svenska. Jag trodde de skulle ha lættare att førstå mig æn vad jag skulle ha att førstå dem. Jag kanske bara ær duktig nær det gæller att fatta norska.:D Haha, ja, det ær ju bara att se hur jag skiver på svenska.
Ska flytta mina saker från Sthlm vecka 33 på lørdag. Ska bli skønt att få hit mina saker. tråkigt att jag inte kan hænge med jobbet ut. de har bjudit med mig men krogen finns kvar nær jag kommer tillbaka.:)
 Ær helt slut i kroppen. jobbade från 11-20 idag men åkte redan in till jobbet kl.9.20 och kom hem 21.30.. LÅNG dag..
Två timmars resa varje dag sammanlagt men det ær det vært.. Trivs super bra.. Men har Sthlm i mitt hjærta *sjungar*.
Nu ska jag nana..

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0