UTMANING

Jag har blivit utmanad av Sara!

LISTA 6 FAVORIT PLAGG/SKOR
♥ Mina rosa slippers med genoskinlig klack och ludd på från Ellie.
♥ Min vita vinter kappa från Jane Norman
♥ Svarta ponchon från cubus.
♥ Blåa, vitprickiga kliklack sandaletter från Din sko
♥ Mina svarta knähöga stövlar från Din sko
♥ den svarta klänningen från Sisters point
♥ min super söta och väldigt unika sommar klänning från Golddigga.

LISTA 5 FAVORIT MAKEUP PRODUKTER
♥ Mascara  l'extreme från Lancome
♥ Foundation stay-true frå Clinique
♥ Alla läppglans jag har från Dior
♥ Diors mose-rouge
♥ Vita ögonskuggan från Lancome

LISTA 4 FAVRIT LÅTAR
♥ Mandy Moore - Only hope.
♥ Collie Buddz - Panty
♥ Superchick - Beuty from  pain.
♥ Adam Gunnarsson - I say

3 FAVORIT PERSONER
♥ Min honey
♥ Mamma
♥ syskon (sorry kan inte nämna ett namn här.)

LISTA 2 FAVORIT RÄTTER
♥ Tacos.
♥ Allt jag lagar (ursäkta egot men jag är duktig)

LISTA 1 FAVORITPLATS
♥ ge mig sol..:)

Jag utmanar min underbara kuxxxina, Alexandra och Sanna.

Kommentarer
Postat av: Jessica

wiiiii värsta roliga! Kom och laga lite mat för mig kuxxxina puss

2008-12-02 @ 23:46:47
URL: http://metrobloggen.se/suzieset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0