Vi ses runt jul.

Min Honey kommer inte i helgen. Tråkigt. Ledsen men förstår att du måste arbetsintrudution (va det så det hette?).
För det gör så du kan komma närmare mig så får det ta sin tid innan vi ses.

Damn, det känns som frustrationen blir så stor att det lätt kan bli kaos.
Missförstånd är nog det som ställer till de. Och interner. FTW, Maria, Sen jag flyttade till Norge har jag nästan bott på internet. Va ALDRIG så i sthlm. Hittade alltid på saker. Träffade vänner, fikade, festade och hade allmänt kul.

Tror jag saknar allt som va innan och fasnar i det istället för att börja leva ett nytt liv.
Börja träna igen, träffa nytt folk, hitta en lägenhet efter nyår. Kollade i tidningen igår från jobbet men hittade inget.

Blir att ligga i. Vill ju inte bo hos pappa hela livet. HATAR att bo hemma. Haha, hittade en 1:a på 40 KVm 3 hus från pappa. Lite väl nära kanske men den va billig.. Ska kolla på den kl 13. Det blir nog så att jag tar den om jag får den. I så fall flyttar jag den 15 december. dagen innan min födelsedag. Ska snacka med Chefen och se om han kan hjälpa mig med despositionen och sånt. För annars har jag aldrig råd innan jul.

Nej, nu ska jag göra mig iordning...

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Det som är bra är att 90 % av det som hänger i fönstren inte är äkta pga rånrisken :) och sen är allt försäkrat.



Men vad tråkigt :( men det är som du skriver, han får göra allt för att han ska komma närmare hur lång tid det än tar :))

Miiieee, skriv om hur lägenheten såg ut sen, lägg gärna ut bilder. Är ju så nyfiken av mig hihi! Puss och kraam

2008-12-03 @ 11:40:12
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

:D med lite färg och kvinnlig touch kan nog det där bli mysigt. Men de var väldigt dåligt med fönster :S men det är ju bättre än ingenting. Kanske iaf tills du hittar något bättre :)



Är du ledig idag??? Puss och kram

2008-12-03 @ 12:17:07
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja det kanske vi är =D HOppas det iaf! hihi.. puss o kram

2008-12-03 @ 17:31:09
URL: http://peeachy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0