En trött dag.

Äntligen. Nu har jag börjat slappna av. En ansträngande dag på jobbet.
Vaknade idag av klockan som ringer och du håller hårdar om mig är jag är på väg upp ur sängen.
Känner samma sak varje gång jag måste lämna sängen och gå till jobbet.
Du säger samma sak som allti när jag går till jobbet.:
Gå inte, stanna kvar hos mig.

Jobbet, var nära att noll för andra dagen idag men så blev de inte. SKÖNT.
Imorgon kommer Uppsalakontret och jobbar med oss.
HAHA, dem e kul. Jag verkar vara nått "berg" för dem som jobbar där. Woa, min chef berättade att de i Uppsala frågade vem jag var och att Kim, deras platschef tycker att jag är helt grym. Hehe, har min lilla fanclub.

Ska bli kul imorgon och så ska jag avsluta dagen genom att åka till dig.:)
Ska bli skönt att vara med dig igen även om de va senast imorse jag träffade dig.
Hälsa pappa din grattis på födelsedagen..

Kul o prata med dig Sanna gumsan. Love ya.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0