Igår.:)

Ja, agen var riktigt hård och trodde att jag skulle nolla den första gången under en vecka. En dag utan förlängningar, poteringar eller nyteckningar. När det är en timme kvar ringer en kund tillbaka som jag hade pratat med undr dagen. Tydligen gav jag ett bra intryck för han berättade att han inte tyckte om försäljare igentligen. Och två nyteckningar var gjorda precis 1 timme innan vi slutade.
TB: 5409. Inte helt fel de ni.:) Nu har jag bara 39 000 kvar till mitt mål.

Sov hemma i natt. rätt skönt faktikskt, dock somnade jag inte tidigare för de.
Du smsade mig i natt:
"Hej babe! Läget? Lust och ha en myskväll i helgen? jag är ju ledig. Puss"
WIE..:)

På tal om gos....
Sanna nu är de inte långt kvar tills du slipper Filipstad ett tag.. SÅÅÅÅÅÅ glad för din skull.:)
Kul att du ska få göra något sm du verkligen tycker är roligt.
Saknar dig gumman.

Nu bär jag iväg till jobbet.

Pussar.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jo flytten har gått bra, vääntar på gardiner från halens och så ska vi bara montera ihop sängborden sen är allt klart typ :) så det känns skönt.
Men fick precis SKITont i ryggen, så kan knappt sotta! hehe..

aha okej! ja det kan jag ju förstå! men hoppas det går bra då :) jpbbar ni på samma jobb eller=

kramkram

2008-01-10 @ 21:05:00
URL: http://peeachy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0