Lillebror ska komma till storstan.:D

Igår kväll beställde jag och min lillebror biljetter till honom så han kan komma och hälsa på när han fyller 18. Ska bli massa kul..:) Skönt att han kommer och hälsar på för de har inte blitivt av när jag bodde i Filipstad.

Igår eller man ska nog säga i morse kl.4.00 kom Christian och Per hem askalas och började laga mat. blev väckt och då tyckte de att de var dags att jag skulle sätta mig och dricka med dem. Självklart är jag inte den som är den så de vara bara och ta en cider. Men de varade inte så länge för efter första så kände jag att jag var trött. Så går de när man inte sover något på helgen.

Idag ska jag åka till Jussis jobba och vänta tills han slutar sen ska han o jag köpa en film och glass. lite myspys på söndagen så..

Sanna, de löser sig med allt lovar jag.

Pussar.<3

Kommentarer
Postat av: NAKET.se

http://majdas.blogg.se/1199558060_duell.html#comment

2008-01-06 @ 12:27:05
URL: http://Majdas.blogg.se
Postat av: Broder H

yep yep, jag ska till storstaden Stockholm :P

2008-01-07 @ 17:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0