Myspys.

Hehe, igår kväll lagade du mat och jag diskade. Såg riktigt kul ut. Jag avrt dock dyblöt för av någon konstig anledning så diska jag visst med hela kroppen.:)
Kollade på film igår och åt glass. Gosigt värre.

Jajamen, ville VERKLIGEN inte gå upp idag och de ville visst inte du heller.
Jag: Jag går nu.
Du: Nej, du ska stanna kvar hos mig.
Jag: Måste gå till jobbet.
Så de fick bli en riktigt LÅÅÅÅNG kram och en puss vid dörren.

Nu har du slutat jobba och skickade ett sms till mig.
Du undrade vad jag skulle göra.
Jag vet inte som vanlig. "Vad vill du göra?"

DU: "Nä, jag vill bara ligga hemma och sega och glo på tv.... Och om du vill joina är de bara en bonus... Behöver inte om du inte orkar.:) Puss"


Vad väljer Maria? jag säger så här mycket. HEJ DÅ BLOGG. Jag dra.

Puss<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jaha okej :)
Har inte kunnat svara pga inget internet. Men nu har det kommit, hihi! Och i morgon kommer våra möbler!

Men vem är din nya kärlek? hihi..
Hoppas allt är bra med dig där borta.

Puss puss gumman!

2008-01-08 @ 06:43:41
URL: http://peeachy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0