Tycka om..

Va och fikade med världens goaste kille idag efter jobbet. Magnus. Pussar på dig. Du gjorde verkligen min dag..:)

BTW, idag sålde jag 2 nya turbo 3G ab så nu har jag bara 36 500 kvar att sätta för at jag ska vinna en ny mobil. WIE.:D
8 ab för att jag ska ha nått mitt andra mål. Dock vill jag försöka sätta mer än 55 000 i tb Hade hoppats på att kunna få in 85 000 i tb för då kommer de en bra lön i februari.:)

Ja, nu är man hemma en snabb sväng. En person ville att jag skulle komma tidigare till honom.
Kommer inte vara hemma något i helgen alls då..:) Ska snart iväg med pendeln. Helhelg med dig Jussi.;) Ska bli jätte mysigt.
image65

Nu är de bara en natt kvar Sanna sen är du ledig.

Pussar på er.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0