Fuck of and die....

Jag borde läggas in.
Håller på att tappa allt förstånd som finns.
Jag har så svårt att lita på folk.
Kan bero på att så många har ljugit för mig.
Oavsett vad folk säger som är positivt så tar jag inte åt mig det.
INTE ETT ÄNDA ORD.
När någon säger att jag är vacker hör jag:
"ser knullvänlig ut"
Säger någon att jag är interligent hör jag:
"Vilken blåst brud."
Och det bara fortsätter så...

Jag är inte pesismist. Jag är realistisk optimist.

Har börjat packa och tvätta massa kläder så det återstår inte såmycket i min garderob.

Och resten av rummet:



Min nördhörna. Det är bara så. det ska se förjävligt ut om man börjat pack.

Är ute ur detta rummet den 17 augusti.

Ska träffa en killkompis till Gela idag och hans son. Ska bli kul. Om vädret behagar vill säga

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0