I dont understand people.

Thats just TOOO true.
Tænker inte anvænda några namn i detta inlægget p.g.a. personen det handlar om men personen kænner sig nog træffad.
Jag har fått samma fråga från dig minst 3 gånger.
"Någonsin du och jag?"
Innan va det som ett førsvar.
"Nej, nej nej nej, det kommer aldrig gå"
Men vad mitt huvud och hjærta vill ær ju helt olika mot vad min mun sæger.
Nu finns det några hinder.

Detta ær saker som får mig att inte veta in eller ut..

♥ En partner inblandad från din sida som du skaffade knappt en vecka efter att jag sa att det inte kommer funka.
♥ Alla løgner från børjan.
♥ Min tillit før dig.
♥ Du lætt inte det ta den tiden jag behøver før att børja få tillbaka førtroendet før dig.
♥ Vill inte utsætta dig før mina problem.
♥ Du sæger att du ælskar mig men ændå har du en annan.
♥ Jag blir rædd att berætta før dig vad jag kænner før så fort jag gør det førsvinner du.
♥ Du skrek på mig och ljøg fast du visste att jag nyligen fick veta att någon som betydet vældigt mycket gick bort samma dag.
♥ Du var med någon annan på alla hjærtansdag.

Tyværr kommer detta att ta tid att læka.

Varfør jag vill.....

♥ Jag tycker om dig otroligt mycket.
♥ Nær jag ær med dig så får du mig att skratta.
♥ Jag gillar att lyssna på dig. Din røst får mig att kænna vælbehag.
♥ På något sætt kænner jag att vi ær lika men kan inte beskriva hur.
♥ Du finns i mina tankar oavsett om jag førsøker undvika dem
.

Nej, nu kan jag inte sitta hær och se dum ut...

Pussar<3

PS. Tack lillebror før att du lyssnade igår.
Ælkskar dig och vet att du kan tillføra mycket gott i værlden som du gør hos mig. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0