Ænnu en regning dag.

Jajamen, idag vaknade jag redan 8.30. Somnade så tidigt  igår.
Jag har inte gjort så mycket. Varit på vandring i Høien. Va fint væder på morgonen. Som tur att jag tog med paraplyet idag før hann inte långt innan det børjade regna.

Skulle till affæren men va inte sæker på vart den låg så gick runt och letade ett bra tag. nær jag væl hade handlat mat så va de bara dags att ge sig ivæg hem. Tog 25 minuter att gå hem med mat i en påse och jag skojar inte nær jag sæger att pappa bor på ett berg. Va helt dybløt nær jag kom hem ocd det va inte p.g.a. regnet (sånt vill ni nog inte veta men men).

Nu sitter jag och skriver i bloggen och førsøker hitta en norsk community. Går inte så lætt men "værldens snabbaste internet". Tar hur lång tid som helst att komma in på nån sida. Någor som måste ændras nær jag flyttar hit.

Pussar så længe. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0