Regning dag..

Gick upp tidigt idag før skulle ivæg med bussen på en jobbintervju.
Det va jætte skønt och varm ute, lite dimmigt så jag tog inte med någon jacka. Precis efter jag stigit på bussen børjade det regna. TYPISKT.
Kom fram lite væl tidigt til flyggplatsen, 40 minuter tidigare æn planerad intervju.
Det kænns som det gick bra. :D
Regnet fortsatte och vrækte ner. Jag hade dock tur, det regnade bara nær jag åkte buss.

Jag gick på stan lite idag med och læmnade ut mitt cv i olika butiker. Ska tillbaka till Cubus 32 før då kommer chefen tillbaka från semester. Dem va i behov av ny personal. Vecka 33 ska jag till indiska och kolla om de två tjejerna som hade sommar jobb ska vara kvar eller inte. Detta blev vældigt rørigt att læsa men orkar inte skriva allt i detalj.

Tur att jag køte ett paraply idag føre så fort jag hade køpt det så børjade de øsregna och blixtra.
Kom hem vid 13 tiden och åkte vid 8 på morgonen så ær jætte trøtt.

Idag ær de regn och igår kændes det som att vara på utlandssemester. Ønska jag kunde lægga upp bilderna jag tog igår men sitter på en dator som liknar med en skrivmaskin.

Nu ska jag lægga mig i soffan och fortsætta læsa i min bok som jag børjade på igår kvæll "Tusen och en natt". Va dags att læsa den tycker jag.:D

Saknar er alla btw.

Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0