1 Gig på mobilen. FULLT?

Nu tänker ni nog: "Det kan ju inte vara så svårt att fylla.
Jo, det borde vara de med tanke på att inte ens hälften av minnet är fullt med musik utan bilder.
GALET vad bilder jag har på min mobil.
Bilder som jag har tagit (inga bilder som jag fått via mms räknad i detta) är 1668 st och tar upp 526 mb på min mobil.
Det sjuka är att jag inte tar bilder på mig själv bara för att jag är så ego. Jag har inte fattat förändringen. När jag ser mig i speglen ser jag alltid den där tjocka tjejen som jag ändgång va. Jag tar bilder för att påminna mig om hur jag är nu. Man ser lättare på bilder hela sanningen.

Sak samma. Nu blev det för djupt. Jag är inte ledsen eller arg eller gring även om mina inlägg kan låta så ibland. Humörsväningar så in i h-lvete ibland dock. haha. Men idag är jag lycklig. LYCKLIG.

Ska bara sätta mig och radera bilder på mobilen snart...

Pussar

Kommentarer
Postat av: L . B j e r n h a g e n

Tackar så mycket! :D

2008-06-21 @ 13:36:30
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glad midsommar dag...Hoppas att gårdagen blev en trevlig och mysig dag...Mår bra i dag hoppas jag...

2008-06-21 @ 15:23:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0