God dag...

Har haft fullt upp sen i lördags..
Blev ingen träff med Micke. Vet inte om de blev någon förlust för det..
Adrina bjöd hem mig på lite dricka så hae jätte trevlig.. Festade till de han och jag.
Men e va inget folk som va sugen på fest så vi åkte hem till mig och slökollade på Family guy kl 3 på  natten.

Saknar Jussi som fan... Helt sjukt hur mycket man kan sakna någon.. Har inte fattat hur mycket han betyder för mig. Har varit super depp sen jag kom hem från Gnosjö. Är van vid att vara med honom minst 2 gånger i veckan och nu har jag inte ens de.. Blev jätte glad att han skrev till mig på "facebook". Vi saknar varandra... Många har undrat vilken relation han och jag har.. Mitt svar är  INGEN ANING... Vi tycker ju om varandra men tror det är mer som vänner... Usch, tanken att inte ha honom i mitt liv gör ont...
Sak samma... Snart kommer han hem... WIE....:D

Har sovit nada sen i lördags eller jag sov ju lite men räknas knappt med 2 timmar per natt.

Söndagen blev det kollar på film med MR. Adrian... Fan va störd film de va...... "Cabin Fever"... Rekommenderar INTE......


Nu är jag på jobbet efter en riktigt trött natt och en seg dag..

Gud vad mycket detta blev skrivet..

Puss så länge....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0