God morgon allal glada och bakfulla.:D

Nu sitter en helt nyvaken Maria vid Adrians dator. Han hade visst kollat fel på hur han jobbade så han fick stressa iväg. Då säger jag bara en sak.... ÄLSKAR extra nycklar. Själv  hade jag tänkt att lägga mig i badet snart och softa. Har ju inget badkar hemma så man får passa på.:) Men först skiva lite i bloggen och kolla youtube.

Igår blev det som sagt helt lugnt. Kollade på en mysko fransk film i natt. Hur sjuk som helst. Handlade om en tjej som ljög för sin  pojkvän om att hon blivit våldtagen för att han skulle mörda en kille. När mordet va klart så skulle de begrava kroppen i skogen. Då blev de kidnappade av nån mysko snubbe i skogen. etc.........

Idag ska jag till Jussi. *GLAD*.
wie:D
(Synd att man inte är hemma. ända bilden jag kunde hitta i arkivet som fick komma upp)

Hahah, kommer på mig själv ibland av att bli förvirrade över vilka tangenter jag ska trycka på. iSitter på ett polskt tangentbord.

Pussar på er alla glada och bakfulla.:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0