ledsen, förbanad och förvirrad!!!ProAna. Thinspiration

Vad f-n.. Har skrivit om detta en gång för 1 år sen men fick en länk till en blogg idag och trodde jag skulle börja gråta.
Det värsta är ju att ju mer jag läste desto fler bloggar hittade jag.
Hittade ett citat:
"När du är tunn som luft är du nästan perfekt"

Ni undrar säker vad detta handlar om. Ni får svaret nu..
THINSPIRATION!!! ProAna!!

Man får inte peka ut bloggar men ska berätta på ett ungefär vad som gjorde mig arg.
Vi kan ju böra med att kolla på denna filmen.



Och nu fortsätter vi med att en tjej pekade ut en tjej som ser sund ut, hon ser ut som hon tränar och har fina formen, inte mullig, inte tjock eller fet. Vad tror ni de stå under bilden? "Hon är tjock, kolla hennes armar."

Satt inne på en annan sida där man får tips om det ena och de andra.. Diet, mat under 100kcal etc...
Folk peppar varandra och ger kommplimanger när de har tränat en massa och gått ner i vikt...

Nej, orkar inte skirva om skiten mer. Blit bara deppig...:(

SORGLIGT.

Pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0