STHLMS TJEJER MED STORA BRÖST......

HAHA, folk börja nog undra vad jag håller på med och det är inget elakt i åtanken jag har.
Som jag skrev innan så ska jag köpa underkläder.
Har köpt BH i tråkiga butiker innan och tyvärr har de inte så snygga BH i min storlek. Därför vänder jag mig till sthlms tjejerna med stora bröst. Vart köper ni er bh? Jag har såååååååånt problem med att hitta min storlek. Är rätt liten runt men däremot va gud på bra humör när han gjorde min (hahah, skämt åtsido) stora.... Ja, ni förstår säker..

Trött på alla enfärgade tråkiga BH. Vilha lite snygga mönster.

(Bilden ä tagen från http://www.eliteladies.se/ )

Tackar på förhand.

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0