Thinspiration / ProAna andra inlägget.

Det är sjukt.. Jag har suttit i 2 timmar i streck och läst om de..
Det som är ännu sjukare är att efter ett tag får man sjuka tankar själv..
Deras inlägg får mig att känna mig tjock. Deras mål på 45 kilo och här sitter jag och har gått uppfrån 57 kilo till hela 62 kilo.
Kom på mig själv att tänka tillbaka på våren 07. Va jag påväg att bli som dem tjejerna då?
Vikten va allt i mitt huvud och för varje hg jag tappade blev jag lyckligare.
Blev äcklad när jag tänkte på det jag stoppade i mig.
Gud va sjukt det känns att vara så öppen om detta. Detta är inte jag nu men kan lova att jag ä rädd för att gå upp i vikt.
Kommer jag över 65 kilo vet jag inte vad jag gör....
Något som jag pratade med min kuxina om va kuratorer. Fattar inte att man ska behöva betala för att gå hos en kurator. Borde inte de ingå i vård? Borde inte försäkringskassan stödja de?
Ska en person behöva försöka ta sitt liv för att man ska få prata med någon (pratar inte om mig eller min kuxina nu).
Är det inte bättre att man får hjälp när man börja må dåligt?

Måste nog sluta läsa på sidorna för märker hur mitt huvud blir.
Ska nog blocka alla dessa sidor...

BTW. blir ensam i midsommar. Andra helgen i rad som jag blir dissad. Ska jag ta det som en pik?
Fan känner mig så dum och svag. Jussi, saknar dig. Blev sååååååååå glad när du satte på camen. Kan du komma hem snart.

Läser igenom detta. jag är ju fan sjuk. haha

Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Lexie

glad midsommar på dig med :)

2008-06-19 @ 16:27:43
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: ronja och fia

vad fin header gå gärna inn och se på vår blogg ;)

2008-06-19 @ 19:06:42
URL: http://rofiaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glad midsommar...ha en skön och trevlig dag...kram

2008-06-20 @ 17:32:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0