2 dagar kvar..:)

På fredag kommer min lillebror.. WIE.... ska bli jätte kul. Han fyller 18. helt sjukt. Han kommer alltid vara 13 i mina ögon...:)

Ska ta en öl med jobbet och sedan ska jag möta Angel. Ska bli kul o träffa honom igen. Har inte sett honom på över en månad..

Torsdag blir de o träffa Tommy. Verkligen supergo kille. Film igen.:)

På fredag kommer Sanna hem från Spanien.:)

¨Händer mycket io veckan.

Saknar dig Sara. Tänker på dig ska du veta.

Sofia, Du är ALLTID i mina tankar..

Pussar


Kommentarer
Postat av: linnea

2 dagar kvar.. till LOV :D

2008-03-19 @ 15:14:47
URL: http://ping.blogg.se
Postat av: Sara

VI HAR FÅTT LÄGENHET GUMMAN =D i Partille. Ett förstahandskontrakt på elfte våningen hehehe.. Hoppas verkligen den är fin, men det är en bra början iaf =D miiieeee..

Saknar dig också gumman, vi får se till att ses oftare sen när jag flyttat, då kommer det ju vara såå mycket lättare också..

Puss på världens underbaraste tjej

2008-03-19 @ 16:11:24
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0