Ännu en dag i paradiset.:)

Idag är man på glatt humör.
Saras kommentar gjorde mycket och fick ett leende på läpparna när jag vaknade.
Tackar gumsan.:)
Dock blev jag lite förbanad när jag läste vad du hade skrivit om idioten somförsöker lägga sig i hela "Wasa-grejen". DUMMA. morr.

Träffade Mathias idag innan han skulle till skolan. Han bad om ursäkt för allt. Han trodde verkligen att sista pendeln gick vid 1 i natt och om jag ska vara ärlig så trodde jag de med. Allt ät inta hans fel men han handlade ganska osmidigt och de stod han för.
Sams igen men ska ta de lugnt.
Moget betende Mathias, de är bara du som kan komma med en sån kommentar så de blir gulligt.:
 "När jag bli känd och rik ska du vara min troffe som ska vara snygg jämte mig. " HAHA Jävla mongo.
Oj, om två månader blir du gammal med. 29. hehe.

Ikväll ska jag sova hos Jussi. Skönt att ha en vän som honom så nära. Utan honom hade jag inte orakat med de jobbiga stunderna i sthlm. Älskar Sthlm men ibland är de jobbigt med.

Har fått pippi på denna låten.

Jason Mraz - I'm Yours

Pussar till alla.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är en tuff brud, du klarar allt ;-D
åh, jag älskar också den låten :-)
puss puss

2008-03-06 @ 20:25:49
URL: http://peeachy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0