Ännu en dag i paradiset

Ja, de kan man ju säga.:)
Igår fikade jag med Angel. Han är så go. Vi pratade om allt mellan himmel och gjord. En kille som verkligen förstår en. Han lyssnar på vad man säger.
Något som jag har märkt sen jag flyttade till sthlm är att många killar inom mitt yrke inte lyssnar på vad man säger. Visst de lyssnar men de tar nog inte in de. Det är ju mer yttligt i storstäder och det är svårare att få kontakt på djupare plan (vänskap).
image75
Jag och Angel (lite eller mycket fulla)

Träffade Jocke med så de blev en SEN kväll på stan för min del. va inte hemma förren 23.00 typ. Jaja, de va inte de jag skulle skriva.
Va hur kul som helst att träffa honom. Senast jag träffade honom va i sommras. Han hade inte förändrats så mycket men han hade en ny jacka. WOOW, han inte inte den killen som slösar pengar på kläder om man säger så.
De kändes som allt var som förr. Satt och snackade om allt mllan himmel och jord. Dock inte på samma plan. Inga känslor eller något. Vi va ju tillsammans i 1 ½ år typ.
Många har sagt till mig att man inte kan vara kompis med sitt ex för då har man inte släppt taget. De personer som påstår de tror jag skiljdes som ovänner med sina ex. "Vi kommer fortfarande vara kompisar" som alla säger när de gör slut men de blir inte alltid så.
Känns skönt att min bästa vän är mitt ex. Finns ingen som känner en så bra som han.

IDAG. Snart ska man iväg till jobbet. Har fixat håret för en gång skull. Har inte orkat de i veckan med tanke på att jag knappt varit hemma. Inte så jobbigt att gå upp på mornarna när man börjar 8.30.

Ska till Tommy efter jobbet. MYSIGT..:D

IMORGON. Ja, då kommer lillebror till storstan..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0