Kvällen vart lite vild igår.:)

image89
Jag och brorsan. Vi är inte så lika men någon likhet finns de ju. Vi dricker ju the same.:)

Haha, trodde jag skulle skratta ihjäl mig när vi gick från pendeltåget till tunnelbanan och en liten tjej i 17-års ålderna pussade mot brorsan. Vilken tjejmagnet han är. haha.
Hade jätte kul igår. Valentina, jag och Hung va på Kiciks. Inget lyxställe men va helt ok. Min brorsa fick ju reljelt med uppmärksamhet. Haha, Jag va ju inte blyg o säga till alla att ha fyllde 18.

Valentina va jätte fin igår. Passar verkligen i rosa gumsan.<3
image92
Valentina och jag.:)

image94
Valentina och Hung.:)

Mycket dansande, Hånglande och alkohol. så såg våran kväll ut.Jag sotd väl för allt hånglande men. haha

ÄLSKAR ER BÅDA TVÅ..


Lite "smygreklam".

Har försökt och ringa Valentina men hennes mobil är inte på..:( Hon tog svarttaxi igår. Som tur så va hon hemma igår när jag pratade med henne annars hade jag varit ännu mer orolig. Tensta är ju inget ställe jag skulle vilja åka svarttaxi till.

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: sara

finfin blogg:)

2008-03-23 @ 20:24:09
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0