Naiv

Ja, de kan man skriva i pannan på mig.
Tycker man om någon ska man väl finnas där om personen mår dåligt?
Har jag missupptfattat de där med "kärlek"?
I detta fallet så har Du visat mig att om den man "tycker om" mår dåligt ska man trycka ner personen så mycket de går.
Får man veta att någon som man håller kär försvunnit ur ens liv då ska man tydligen trycka ner henne istället för att ge henne en kram. Allt för att man svarade på ett mail man fått från ditt gamla ligg. För i grund o botten va de ju "mitt fel" att hon skrev till mig.

19/2 kl 13.30: " Jag vet att du har en dålig dag med tanke på allt som har hänt men vad fan håller du på med."

Tackar Mathias.

Idag: "Jag lovar att komma till dig i kväll. De kommer inte bli som förra gången. LOVAR"

Han kom aldrig.:(

.NAIV.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman =(( vissa människor förtjänar ens kärlek.

2008-03-03 @ 10:41:10
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0