Rihanna BÄST live på hovet.:)

Adam tensta uppvärmde publiken. Innan konserten tänkte NEJ, vilket skämt men han va ju grym.(efter konserten såg man honom på tunnelbanan. hehe)

Jag har helt förälskad. Trodde ALDRIG de skulle vara så bra. Hon är en sååååå grym artist.
Är helt hes nu. Bra när man är "telefon-terrorst".
Hon har värkigen störtsköna scenkläder. Stod länst fram och där stannade jag hela kvällen.
Bästa låten hon gjorde på scenen tyckte jag va SOS.
I'M A RIHANNA-FAN.......:)

De kommer komma upp filmer som jag filmade på konserten sen (dock med sådär kvalité men de är ju en mobilkamera så vad förväntar man säg), Ni får kollla på lite undebara musikvideos så länge.:)
SOS

 
Shut up and drive

PUSSAR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0