ÄR DU? Frågor.

ÄR DU EN SPORTFÅNE? NEJ. visst kollar man på fotboll och hockey ibland.
ÄR DU SUR? Nej.
ÄR DU IRRITERAD? Nej
ÄR DU BESATT AV NÅN? Någon? nej
ÄR DU FESTIVALSUGEN? Lite.
ÄR DU ALKOHOLSUGEN? Nej, inte just nu
ÄR DU PUSSSUGEN? Ja!!!!!!!!
ÄR DU LEDSEN? Nej, lite nere kanske men inte ledsen
ÄR DU ROLIG? Ja. ibland har jag mina ljusa stunder
ÄR DU SJUK? Nej.
ÄR DU FEG? Ibland
ÄR DU TÖRSTIG? Ja
ÄR DU 15 ÅR? Nej, jag är ju 21.
ÄR DU RÖKSUGEN? NEJ, röker inte
ÄR DU RIK? nej.
ÄR DU FATTIG? Nej
ÄR DU TRÖTT? Nej
ÄR DU SMART? Har mina ljusa stunder ibland.
ÄR DU SHOPPINGSUGEN? JA
ÄR DU HUNGRIG? Nej
ÄR DU TÖNTIG? Ja.
ÄR DU RESSUGEN? JA
ÄR DU SKOLSUGEN? Ja, faktiskt
IGÅR: Myste jag.:) 
IMORGON: JOBBA
IÖVERMORGON: Har ingen aning.
DAGENS MUSIK: Takida - Reason To Cry
DAGENS KLÄDSEL: hotpants och t-shirt. (En hemma dag.)
REKOMMENDERA EN LÅT: Carrie - Europe
EN FILM: 27 dresses
VAD VILL DU GÖRA JUST NU?: Gosa
SENASTE LÅT DU HÖRDE? Takida - Reason To Cry.
SENASTE INKÖP: Cola light
HUR MÅR DU JUST NU? En blandning mellan frustration och ilska
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? Futurama
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM? Du är alltid sånhär när du pratar med mig. Säg det till någon som bryr sig.
SENASTE SMS: Sourcream & onion från estrella.:)
ÄR DU SNYGG? Just nu? NEJ...
ÄR DU SMAL? gosig.
ÄR DU KÄR? Passar. My head is up-side-down.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

tjaa, snygg blogg.. en fråga, hur fixar man den? jag är värdelös nått tips?

2008-05-18 @ 11:55:28
URL: http://mrsalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0