Att de finns så underbara människor i mitt liv.:D

Adrian ringde mig idag och undrade omle hänga med och fika i stan. Jag kände inte riktigt för de men blev jätte glad att han frågad.

Homan. Du är verkligen föär snäll mot mig. Vet att du vill att jag ska öppna mig för dig och berätta mina tankar. Det kommer att ta tid men bara tanken på att du verkligen vill finnas i mitt liv känns jätte bra.

Sara.
SARA.  Världens underbaraste Sara.Kan inte beskriva hur glad jag är att vi har lagt allt strunt åt sidan. Jag känner mig lyckligt lottad att jag fick lära känna dig. nart är det sommar och då ska jag våldgästa dig med eller utan din inbjudan. hahah.:D <3

Sofia, Vi saknar dig alla lika mycket. Du finns i mitt liv även om jag inte kan träffa dig, krama dig, skratta med dig.<3

Jussi. Jag vetinte vad jag ska säga där. Är rädd att förlora dig. Känns som du kommer försvinna från mig när som helst.

Micke- Puss.:)

FAMILJEN. LOVE.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0