Borde fan städa...

Jag fattar inte. Har inte gjort annat än att jobbar, träffa polaer efter jobbet. Detta leder till att man inte städar och glömmer bort att äta. NOOOOOT good...

I know that I REALLY need to clean my room but.... I don't want to....

och de är ju inte så farligt. hahah. ELLER JO...
image182
Mitt skitiga databord. haha
image183
Många täcken i sängen och väskor överallt.:D
image184
Min lampa har inte kommit upp ännu... haha
image185
massa dvd-filmer överallt och min Vincent (Ja, jag har döpt min tv. haha) är så fin.:)

PUSSSAR.<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi jag seeer Jessica Simpson läppglans =D

2008-05-16 @ 22:29:37
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0