Fint väder i sthlm....

Ja, som sagt det är fint väder i sthlm. 24 grader varmt.
Problemet är att jag inte njuter av de. Nej, det är inte för varmt. Sov hos Jussi igår.
Det slog mig idag att jag inte klarar av detta längre. Jag känner mig som nån jävla terrorist.
det är inte han som frågar om jag vill komma över utan jag måste göra de.
Han retas med mig hela tiden. Det har jag inget emot. Men när jag redan är ledsen eller liknade är inte det uppskattat från min sida.
I 5 månader har vi känt varandra. I 5 månader har du varit på samma sätt.
Innan vi skiljdes åt så sa jag till dig att jag inte orkar ha de så här.
Jag behöver någon som får mig och må bra inte någon som får mig att vilja gråta.

Skulle skicka ett sms till min kusin och berätta att jag sagt upp kontakten med Jussi (men när jag tänker efter so hade jag väl ingte gjort de helt) och då händer de som man inte vill ska hända. JAG SKICKADE DET TILL JUSSI.
Ärligt. man kunde tror att de va med flit men de var de sista jag ville skulle ske.

Kul fint väder ute och själv sitter jag inne nu och bara gråter. Känner inte för något alls idag.:(
Min syster och systerdotter är i Gnosjö idag. änner mig såååå ensam.:(

image173
Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh pinsamt det är att skicka fel sms =(
iofs var ditt värre men jag minns när micke skulle till thailand och jag saknade honom, det hade bara gått en dag och jag råkade skicka en massa saker om hur ledsen jag var =P det var meningen till en kompis! hehe! hoppas allt är bra med dig! puss&kram

2008-05-10 @ 16:41:35
URL: http://peeachy.blogg.se
Postat av: Sara

Älskling =((( du vet att det bara är att ringa om du vill, finns här om du vill prata. Tänk er på dig finaste gumman. Puss

2008-05-10 @ 19:08:34
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0