Flyttat från en etta till ett sovrum.

Det var ju ett tag sen nu. Snart 6 månader men det är lika jobbigt ändå.
Det är verkligen sjukt att man försökt få in allt i ett sovrum. Inte konstigt att jag har 5 täcken i sängen och att de hänger ca 7 väskor bara på min säng.
Mitt rum blir stöckigt på två sekunder. När jag tar fram några kläder på morgonen för att testa så kan man tror att en orkan har åkt igenom mitt rum.
Men nu har jag städat i allafall (så gott de går med tanke på att ja, de är massa saker i mitt rum).
image188
Kunde inte bli bätte i sängen. hahahaaaaa har massa olika färger. Sååååååå fullt men man får ju göra de bästa av situationen.:D
image189
Som sagt. det hänger väskor på sängen. :)
image190
Inte lika mycket saker borta vid Vincent. Lite Takida som spelas på honom idag.:D

Idag kommer Micke vid18.30 typ. Vi skulle laga något o äta och kolla på film.

PUSSAR.<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad hemskt =(( bor inte Per kvar i Filipstad? hoppas det går bra för honom i snövädret.

Så antingen går det bra eller skit när man handlar därifrån?? Får chansa hehe!!
Fint ditt rum blev =)) Puss på en underbar gaal

2008-05-17 @ 17:02:21
URL: http://candis.blogg.se
Postat av: tina

ååh, väskorväskorväskor.
Jag har inte en enda,haha
får skärpa mig på den fronten :)

2008-05-17 @ 18:45:08
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0