Fy fan...

Har jobbat som en galning i veckan. tror jag ringt ca 500 samtal. det tär på kroppen rejelt om man säger så.
Igår när jag var hos Jussi så bev de tjafs.
Jag va sååååå trött och orkade inte disak elelr laga mat och han tycket jag va lat.
Visst folk skulle nog hålla med då men..... ETT STORT MEN.
Jag och Jussi har umgåst sen 4 december och han har diskat sin disk mellan 7-10 gånger sen dess. GISSA VEM SOM HAR DISKAT ÅT HONOM? jo, jag.
Han blev skit sur.
Det var droppen som fick bägaren och rinna över.
Har haft det så stressigt på jobbet, saknar min familj, saknat mina vänner och tänkt på allt med Sofia och mycket mer.....
jag började böla. Inte lite. satt i två timmar och kunde inte andras.
Jussi vet hur jobbigt jag har haft de den senaste tiden och ändå tar de honom 1 ½ timme att be om ursäkt för hur han har betet sig.
Nu menar jag inte att han och jag började tjafsa utan för allt under 5 månader som jag har fått ta emot.

Nu vill jag bara ha en kram.

Pusssar.<3

Hoppas du fortfarande vill träffa mig imorgon mr multivitamin.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0