Kommentera min blogg. Både positivt och negativt men stå för det.:D

Svar till Betsy...:
Tror du misstolkade mig lite. Klart folk får kommentera min blogg. Stör mig inte på de. Jag föredrar bara att de skriver sitt namn. Uppskattar att du gjorde de.:) Ska man tycka något måste man stå för det med.
Folk ska kommentera. Om folk inte reagerar så är det ju ingen vits att skriva en blogg eller har jag fel?

Som du sa:
"vad har ip-adress med saken att göra? Det är inte så att någon har gjort nåt annat än kommenterat sättet du skriver på."

Och jag menar inte att det har med saken att göra men alla är inte medvetna om att ip-adressen syns.

Ha en fin kväll alla söta.

PUSSAR.<3


Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Oj syns den ?

2008-05-26 @ 21:06:46
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron
Postat av: Sara

Men det är väl skillnad på HUR man skriver också, ellerhur BETSY!!! Man behöver inte låta som ett PMS monster med nageltrång..

2008-05-26 @ 21:21:46
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0