Lever över mina tillgångar

OMG säger jag bara.
Satte mig ner och gjorde iordning min budget för denna mnaden.
Jag älskar att göra budget och räkna (när det kommer till pengar).
Fixade hela året. Gick igenom min internetbank och kollade alla räkningar.
FICK EN CHOCK..

Jag lever över mina tillgångar och det är sjukt.
I mars har jag gjort av med 8844 kr på.... vettifan vad.
Jag slösar pengar som en idiot. Och dem pengar va borta 1 vecka innan lönen.

De va bra att jag satte mig och räknade idag för nu är det dags för en ändring.

Har inte orkat skriva blogg i min blogg igår. För mycket i mitt huvud.

Vet ju att mina syskon läser så KRAM PÅER.
Och ja Jenny, Jag ska skärpa mig när det gäller pengar och ta mer ansvar för det är exakt vad du tänker på nu eller hur? haha

Pusssssar<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag borde göra som du =/// men vet inte om jag vågar =P hehehehe.. Puss på dig gumman, hoppas du tar hand om dig varje dag.

2008-05-23 @ 21:51:12
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0