LISTA.....

Hittade denna Hos ...gissa vem.... hehe, SARA

Dig:

Namn: Maria Garcia Carrasco
Smeknamn: Gumsan, sötis, babe, Mary, Gonzales etc.:D
Piercingar: 5 i öronen
Tatueringar: Inga
Längd: 165cm
Skostorlek: 37
Hårfärg: mellan brunt
Önskar du att du bodde någon annanstans: Närmare centrum.
Tänker du på självmord: Har hänt.
Tycker andra att du är attraktiv: Ja, de påstår de.
Dricker du: JAJAMEN.:D
Använder du droger: Nej
Röker du: NEJ FÖR F-N.
Vilket shampoo använder du: Tony&guy.
Vilken parfym använder du: DNKY RED DELICIOUS
Vad är du rädd för: Spindlar, rädd för att dö, rädd för att missta någon.
Gillar du att tvätta: HATE IT. 


Din första:

Operation: Har aldrig opererats
Första piercingen: Hål i öronen när jag va 6 år.
Första priset: Simtävling bröstsim när jag va 12 år.
Första sporten du började med: Handboll
Första husdjuret:  Katt
Första semestern: Spanien när jag va 6 månader
Första konserten: Metallica. 6 månader gammal i spanien.:D Minns inget men lite status är de.:D


Just nu:

Äter du: Kalkon sallad
Dricker du: Bonaqua Silver forest berries
Ska du: Jobba igen.
Lyssnar du på: Radio seven
Väntar du på: SLUTA för dagen.
Tittar du på: Nada.
Har på du på dig: Kortärmad skjorta, trekvarts jeans och sneakers.


Din framtid:
Barn: En dag.:)
Giftemål: Kankse
Karriär: Jag ska ha massa pengar. Är bara så.:D

Har du någonsin:
Kysst en främling: Klart man har.
Tappat bort glasögon/linser: Nej.
Brutit ett ben: nej nej
Rymt hemifrån: Ja, när man va en liten knod.
Röntgats: Nepp
Gråtit när någon dött: Ja, för många gånger.:'(


Tror du på:

Gud: NEJ!!
Mirakel: Ja.
Aliens: Jajamen...
Magi: JA.
Himlen: vet inte.
Tomten: Ja, han bor under min säng och heter bo.:D
Änglar: Ja......


För eller emot:
Långdistansförhållanden: FÖR.
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot.
Att använda droger: Beror på vad man tar de för.
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För


Favorit:
Mat: Grekisk
Låt: Jag gillar sååååå många.
Sak att göra: Shoppa
Dryck: Cola light
Bil: VA?:D


Har du någonsin:
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Beror på hur man ser de.
Blivit arresterad: Nej..


Antal:
Gånger du varit kär: Ja, de har jag. 3 gånger
Gånger ditt hjärta brustit:  Ja, 2 gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: 3 gånger tyvärr.
Personer från grundskolan du har kontakt med: 1.
Ärr du har på kroppen : 9 st. vart någon stanns behöver vi inte gå in på.


Senaste:
Tidning du läste: Sthlm city
Personen du fick mail av: vet inte. senil
Personen du fick brev av: porrigt. hahah
Personen du fick sms av: Micke.
Saken du köpte: Mat


Övrigt:
Vad har du gjort idag: Jobbat
Var det kul: Ja, jag har roliga jobbarkompisar.:D
Hur tidigt stiger du upp: isag. 6.00
Gillar du att slåss: NEJ.
Vad ska du göra ikväll: Träffa Jussi
Är du seriös: Ja
Var har du ont: Magen
Använder du hårspray: Nej
Kan du stå på händer: nej

Favorit
Serie: The simpsons (för er som har missat de.:D
Håkan Hellström eller The Ark: VA? menar du att jag ska välja mellan pest och kolera? hahaha
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Glad och trött 
Var du glad igår: Jaa
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja..:D
Stockholm är: ÄLSKAR: bor ju där.
Kan du sjunga: Jajamen, men om de låter bra frågade ni inte.. haha
Mer värt än guld: FAMILJ, VÄNNER.:D
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Australien
Sparar till: Spara? går de och äta? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0