Mysa, sturecompaniert, slingning, ny väska etc...

Onsdag: Målade nya komtoret. och efteråt va jag  hemma hos Tommy och hade de jätte mysigt. Han hämtade mig i Tullinge och vi åkte in till stan för att jag skulle lämna Carros internet-bank-dosa. Hade lite beslutångest vad vi skulle äta, På stan eller laga något hemma. Vi åkte hem och gjorde tacos och kollade på film.
image164

Tordag: Fikade med Homan och sen fick jag för mig att jag skulle slinga håret. Köpte slingmedel och åkte till Billy. Homan hjälpte mig o gud så bra de blev.:)
image163

Fredag: Jobbet igen. Plockade upp kartonger och dolade. Åkte hem, Fixade i ordning mig. kl.18.00 mötes vi upp utanför hitsgirl (eller va de hette) med alla kollegor från jobbet (nästan alla). åt 3 rättesmiddag och kollade på las vegas-show. Sen va de dag för utgång. Sturecompaniet blev de. De va helt ok. Förstår inte varför alla vill in dit men de va bra musik i alla fall. Firman bjöd på hela kvällen. AJ AJ AJ. vill inte vara den som står för notan. tror hela kvällen gick på över 10 000 (vi va 6 personer).
Åkte hem till Jussi efter allt. totte va där och de kollade på tv och Maria däckade.
image162
(Dåligt ljus, efterrätten va de)

Lördag: BAKIS hos Jussi. SOV hela dagen. Jussi kom hem kl. 19 men pizza som jag beställde.

Söndag: Åkte till jussis jobb för att lämna nycklarna och åt lunch med honom. Köpte en ny väska. sååååååå fin.
Sen hemgång och nu ska jag titta på "Hitman".
image161

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0