Har börjat skriva mycket..

ja, faktiskt. Brukar sätta mig på mitt favorit café och ta mig en latte (dock fick det bli en kakao med krem igår kväll) och har pennan i högsta hug.
Det har blivit lite av  min egna terapi. Bara massa kladd och tankarna är överallt.

Känns som det är bara på "FRK. Larsen" jag kan slappna av ordentligt.
Härlig musik, underbar inredning, mörk och mysigt. Jag gillar itne ljusa cafén där man nästan blir bländad av de vita tapeterna.:D

Köpte mig svenska "cosmopolitan" idag. Saknar att läsa svenska tidningar och kom på hur mycket jag saknat de.

min babe kommer om några dagar.

BTW, pappa hämtade mig i Mosby efter jobbet. han sa att de har bråkat hemma och han är såååå jävla trött nu. Tydligen började bråket med.... Ja, gissa. MIG. Jag hade lämtat mina smutsiga kläder utanför mitt rum som en pik "KAN JAG FÅ TVÄTTA MINA KLÄDER NÅGON GÅNG?".  Får aldrig chansen för hon har tvärttmani. Hon gillade tydligen inte att dem låg utanför mitt rum. Så nu har dem skrivit på skillsmässopapper. Känns bara som en dålig ursäkt från hennes sida att dra in mig i de här. Jga är ju knappt hemma.

jaja, orka.

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Åhhh mysigt gumman :D



Men herregud, hon verkar vara en riktig dramaqueen :((((

2008-11-29 @ 18:58:26
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: sanna

De lät inte alls kul...

2008-11-30 @ 17:15:40
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0