Min kropp tycker inte om mig..

snacka om att allt ska bli fel på en och samma gång. Maria äter saker hon inte tål. IDIOT. Så jag får utslag som in i helvetet. Min kropp har helt fått fnatt. Va hos läkaren igår som tur så gick det bra men ändå.
Är sjuk från jobbet idag och det är ju bra för efter jag va hos läkaren så har jag mått lite illa. Ska snart till apoteket och hämta tabletter.

Dags att göra sig i ordning och idag är det radioseven som kommer gå varm hos mig. Orka inte med tystheten.

NU fick jag västa skuldkänslorna. Min chef undrade om jag kunde jobba den 7 december. jag vet hur dåligt det är med folk på jobbet men min honey kommer ju till mig över den helgen. Så jag kommer säa nej. Men jag har så dåligt samvete varje gång. Vill alltid vara all till lags. Mina känslor och MIN honey kommer förre.

Nej, nu har jag inget viktigt att säga..

Pussar<3

PS. TACK ANNA O ALIJE SOMKÖRDE MIG TILL LÄKAREN EFTER JOBBET. Ni är för goa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0