På intenetcafe i Oslo

Nu har jag kommt halva vægen. Sitter och væntar på att min tåg hem ska gå. Går ju inte føren kl.22.47.
Ær hemma i Krisitansand kl.3.55. Kul.. ska jobba vid 12 imorgon så blir inte så mycket sovande. Gør mig inget.
GUD VA JAG SAKNAR MIN BABE... Han sitter och kollar på fotboll nu. Den 5 december ær han hos mig. LÆNGTAR.. Om man tycker att 5 dagars væntan ær jobbig vad kommer man inte tycka nær man ska vænta 10 dagar?

IHHH. min mage pirrar av kærlekskænsla.

Han skickade sms till mig nyligen.
"TÆnker på dig:D. Kyssar"
Det kænns verkligen bra detta..:D

FAN VA KLOCKAN GÅR SAKTA...
Nær jag va hos amir skulle tiden bara springa ivæg men nær jag vill att den ska gå fort ska det gå i slowmotion...

MISSSSSS MY LOVE.. Haha, om ni har  missat de.. Kan inte rå før de. Jag har værldens underbaraste och snyggaste kille (tycker jag i allafall. hehe).

Nej, nu får jag lægga ner o ordbajsa før att førdriva tiden. Ni ska ju inte bli straffade nær jag har tråkigt..:D

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0