Saknade är så stor i mitt hjärta varje dag.

"Man saknar inte det man har" sjunger Lars Winnerbäck en låt. Kan det vara så.
Du vet inte hur bra du har det förren de är borta.

Satt på mitt favorit café i Kristiansand förra veckan och skrev i mitt block.
Jag kan bara säga en sak. Jag träffar så många underbara människor i mitt liv. Det känns som om vart jag än vänder, far, flyttar eller stannar en stund och ser mig om så finner jag er. Eller ni finner mig.
Jag är lyckligt lottad som person. Ni finns överallt. Riktiga vänner. Jag har fått höra att riktiga vänner är svåra att hitta och att man bara får någon enstaka men det stämmer INTE på mig.

Ni finns överallt och jag saknar er alla. Jag hittar er överallt. I skitstäder, på de värsta jobben, i skolor, via andra vänner och t.o.m på internet.

Sara - Mitt ljus. Du finns alltid i mina tankar. Även fast vi har haft våra fjantiga bråk. Våra roliga stunder. Kan känna att oavsett om vi inte hörs på länge så finns du alltid där för mig och jag alltid här för dig. Tack för allt.<3

Sofia - Sofia , vår ängel. Det finns inte ens ord som kan beskriva min saknad efter dig. Du log alltid. Jag bara väntar på att du ska ringa och fråga om vi ska ses utanför bankomaten och sen bara se oss omkring. Gumman. Du är inte borta. <3

Sanna - Att man kunde hitta en sån galen människa som kan få mig att skratta så på wasa trodde jag aldrig. du ligger mig varmt om hjärtat.

KUXXXINA - Min andra hälft. Seriöst. Inte bara kusiner utan sååååå lika med. GALNA.. Love u..

Gela - My goldfish, My love, my baby, my partyprinsess, my my my my..:D

Jessie - Jag blir så glad av dig. Saknar festandet, saknar o prata med dig. Saknar så mycket..

Alije - Glad att jag jobbar ihop med dig. Kommer närmare dig varje gång vi ses. :D

Anna - The partygirl NO 1.... Ingen sår dig..:D

Johanna - Har kännt dig längs av alla. Vi har nog haft dem mest sjuka relationerna jag kan komma på.
 Allt från att hata varandra så äckligt mycket till att vara bästa vänner... Jag är så glad att vi funnit varandra igen.:D

Jim - Träffade dig på internet för 4 år sen snart. Vi träffades när jag bodde i sthlm. Du ställer alltid upp. Oavsett vad mina problem är. TACK

Hung - (nej detta är ingen favorisering av mina syskon.) Du är den jag ringer till när jag är glad, ledsen och du är den som verkligen förstår mig. Jag kan säga vad som helst och du tittar aldrig ner på mig. Du är överbeskyddande. Och jag saknar dig sjukt mycket. Jag har litar på dig och vet att du kommer bli något riktigt stort en dag. ÄLSKAR DIG.

KÄRLEK TILL ER ALLA.
Ni som inte har nämts menar inte att jag glömt er utan har bråttom att bli klar.

Idag ska jag lämna min Honey.
Vill inte säga farväl utan vi ses snart.  Kommer sakna dig...

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: sanna

Woho!

Herregud på mail?

Han gjorde de på MSN med mig!

Fy fan vad fegt!!!

2008-11-25 @ 16:07:00
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: sanna

Oh herregud de trodde jag då aldrig..

meningslös människa ju!



De är helt okej, små sjuk..

sj då? =)

Kram

2008-11-25 @ 16:11:19
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: sanna

Jo Staffan hade hört det.

Han har ju helt slutat prata med Jan.

Han och Jan var ju svin tajta... Skumt!

haha de tycker jag allt att du ska göra :P Då får han smaka på egen medecin :P



Ajda, mindre kul.. :P Men snart får du väl träffa honom igen :P

Trivs du i Norge?

Kram

2008-11-25 @ 16:24:13
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Sara~Candis

Åhhhh snuttan :D Love you hun. Pussar och kramar i massor

2008-11-26 @ 11:42:30
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Jim

Tack så mycket goa vännen och SJÄLVKLART finns jag alltid där för dig när du behöver, det är ju en självklarhet, utan dess like!



Miss you!



puss

2008-11-26 @ 14:51:31
URL: http://tomtefanblogg.highheels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0