Undviker verkligen... Eller försöker.

Kommer på mig själv att undvika allt som har med Fia att göra. Inte för att jag inte saknar henne eller så men alla minnen kommer tillbaka och allt känns så långt borta.
Som en dröm. Undviker att skirva om dig för det gör så ont. Undviker att läsa när någon skriver om dig. Klara inte av de. Problemet är att jag är så dålig på att undvika.
Känne mig såååå jävla dum. Förlåt gumman. Det kan verka som om jag glömt dig men du finns alltid i mitt hjärta.
Du kommer aldrig vara borta hos mig.
Jag tänker på dig jämt.

va snart ett år ssen jag såg dig sista gången. Det va bara ett snabbt hej och hejdå.

Saknar Skola, saknar dig och Sara, Jag väntar fortfarande på att få ett sms från dig eller att du ska dyka upp någon stans le och lägga huvudet på sne som du brukade.:)

Gillar filmernar ni tjejer har gjort på Fia. Kan inte sluta gråta.......

TACK.<3

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Hehe verkar som det.



Åker hem imorgon faktiskt. Börjar ju jobba på måndag så :)



Alla reagerar vi på sorg olika. Skriver aldrig om Fia längre. Inte här iaf! Men bara för det så har man inte glömt henne. Man får ut sin sorg på andra ställen bara.



Pussar och kramar

2008-11-29 @ 22:58:15
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0