Annie♥

Du är en underbar person. du är en person som ger mig massor och tar det jag ger.
Det kommer itne bara från dig eller bara från mig. Du lyssnar när jag är glad. Du lyssnar när jag är ledsen. du finns när jag vill skratta och när jag vill gråta.
Jag finns för dig alltid. är du glad så skrattar jag med dig.
Är du ledsen trokar jag dina trårar.
Är du ensam vil jag hålla om dig.

Ingen ska såra dig.
Ingen ska skada dig.
Jag vill var din sköld mot det onda.
Jag vill vara ditt ljus i mörkret.

Du är en underbar vän.
Du är en ängel.

all kärlek till dig vännen.

puss o kram<3


Kommentarer
Postat av: Jessica

kuxina, jag saknar dej! Jag har försökt ringa, men inte fått tag på dej : (

2008-11-05 @ 20:06:28
URL: http://www.metrobloggen.se/suzieset
Postat av: Hans

Hej Maria! Hoppas att du mår lite bättre än du verkar ha gjort innan. Jag vet att du kommer att träffa någon. Skynda långsamt och va rädd om dig! Du är lika söt som innan! Ha de fint nu! Kramkram

2008-11-15 @ 03:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0