HATAR MAT. HATAR GODIS! ÅNGEST!

FUCK. Nu börjar jag bli såååååå förbanad på mig själv.
Vad FAN håller jag på med?

Normalt beteende tack.
Mättnadskänslan är helt borta.
Kan nog trycka i mig hur mycket mat, godis som helst.
Jag är inte hungrig.
Jag är inte mätt.
Jag är inte sugen.
Jag bara äter.
Försöker jag fylla ett tomrum?
Jag vill inte ha all denna skiten i mig.
Jävla äckel tankar man får.
jag hatar nätter och kvällar.
Jag hatar ensamheten.
Jag hatar att känna ensamhet fast jag inte riktigt är ensam.

När allt händer är jag i trans.
Det är inte jag som äter.
Allt är som i en film.
Jag står och ser på en person som bara trycker i sig allt hon får tag i.
Hon njuter inte.
Hon avskyr det hon gör.
Hon avskyr det hon håller på att bli.
Hon avskyr hur hon ser ut.
Hon vet att hon inte kommer kunna bli av med allt eller som det ser ut nu... INGET AV DE.
Hon har förstört det som en gång va något hon använde som räddning.


Dagens vardag för en liten flicka.
Men hon är inte en liten flicka.
Hon är en vuxen kvinna med ett sjukligt beteende.
Hon är...

JAG..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0