Vacker låt. Sorglig.


Dead Celebrity Status - Someone I Once Knew

Kommentarer
Postat av: Sara

Miiieee saknar dig med =D jaaaa kom förbi, det måste du göra. Massa pussar och kramar

2008-09-08 @ 11:38:47
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Annie

Vacker låt , sorglig och det känns i hjärtat.

2008-10-21 @ 00:36:15
Postat av: Annie

Jag ville bara skriva några rader för att tala om hur mycket jag älskar dig. Jag såg dig igår när du pratade med dina vänner. Jag väntade hela dagen på att du skulle prata med mig också. När kvällen kom gav jag dig en solnedgång och mörker så att du skulle få vila och jag väntade.....men du kom aldrig. Ja... det sårade mig faktiskt men jag älskar dig ändå. Jag såg dig somna in och längtade efter att röra vid din panna. Så jag lät en strimma månsken komma på din kudde och ditt ansikte. Jag skulle så gärna velat prata med dig. Men du vaknade sent och rusade iväg till jobbet, mina tårar blandades med regnet. Idag ser du ledsen ut. Det gör ont i mitt hjärta för jag förstår dig. Mina vänner sårar mig ofta förstår du. Om du bara ville lyssna till mig, ser du inte på himlen hur jag älskar dig? Min kärlek till dig är djupare än oceaner och större än dina önskningar. Okej jag ska inte störa dig längre. Du har friheten att välja men jag har valt dig och därför ska jag vänta.

din trogna vän/ Jesus

2008-10-21 @ 00:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0